Terug naar belgië - Reisverslag uit Belgiek, België van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu Terug naar belgië - Reisverslag uit Belgiek, België van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu

Terug naar belgië

Door: GJ

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

28 Oktober 2017 | België, Belgiek

Kort reisverslag:

Terug naar belgie geweest met de bus. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een bus. Slechts 6 personen erop.. alle banken voor mijn eigen en Wifi. Ik kon heel de tijd rustig werken aan mijn website: http://www.applekopen.be/ en reizen.

Super zo'n gevoel.

Wel toch blij dat ik terug thuis was, was eens een andere ervaring dan het vliegtuig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertjan

Beste! Ik ben Gertjan, en ben momenteel woonachtig in België. Mijn plan is om zo snel mogelijk te vertrekken naar Thailand. Ik heb al een paar jaar gereist na mijn studies naar oa Athene, Izola, en Warsaw.

Actief sinds 16 Okt. 2017
Verslag gelezen: 1978
Totaal aantal bezoekers 6210

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

17 Oktober 2017 - 17 Oktober 2017

3de lange reis

Landen bezocht: