Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Mijn eerste lange reis dateert al van enkele jaren terug.. Ik heb dan 5 maanden gewoond in Athene, Griekenland.

Ik werkte daar als telefonisch medewerker eerste support voor het Anti-Virus Bedrijf Kaspersky. Het voordeel om in het buitenland te wonen is dat je veel mensen leert kennen en ook dat het makkelijk is om een job te vinden (vooral in grootsteden) omdat mensen die nederlands spreken heel uitzonderlijk zijn krijgen we een mooie vergoeding. :)

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2017

Tweede Lange Reis
Gertjan

Beste! Ik ben Gertjan, en ben momenteel woonachtig in België. Mijn plan is om zo snel mogelijk te vertrekken naar Thailand. Ik heb al een paar jaar gereist na mijn studies naar oa Athene, Izola, en Warsaw.

Actief sinds 16 Okt. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6805

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

17 Oktober 2017 - 17 Oktober 2017

3de lange reis

Landen bezocht: