3de Lange Reis - Reisverslag uit Izola, Slovenië van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu 3de Lange Reis - Reisverslag uit Izola, Slovenië van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu

3de Lange Reis

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

17 Oktober 2017 | Slovenië, Izola

In mijn 3de lange reis heb ik veel mensen leren kennen. Ik ben dan verhuist naar Polen (Warsaw).

Het was nog geen winter, gelukkig want ik ben naar hier gereden met de wagen van België. Er lag nog geen sneeuw want ik was dan nog niet gewoon om in de sneeuw te rijden met de auto.

Het eerste meisje dat ik leren kennen heb in Warsaw was op een feestje. Haar naam was Elis en had een website over Thermometers (http://elisthermometers.com/ ). Ze vertelde me dat ze geld verdiende met amazon marketing en dit topic interesseerde me wel..

Jammergenoeg heb ik dan niet de tijd gehad om mij hierni verder te verdiepen. Ook omdat ik hier dan werkte voor een telecom bedrijf als customer support voor BASF.

In deze job moest ik mensen helpen die problemen hadden met hun computer die werkten voor BASF. Wanneer mensen problemen hadden dan belde ze de technische sjupport op en hielp ik hun verder door op afstand hun computer over te nemen. Voorbeelden zijn het installeren van programmas, of het configureren van hun email client maar ook problemen met printers en andere zaken. Dan moest ik soms techniekers ter plaatste sturen om zo de problemen te verhlepen.

Daarna was iedereen ontslagen op deze job, en dan heb ik terug contact opgenomen met Elis. Elis heeft mij dan geleerd om een Nederlandstalige webshop te maken en dan heb ik de volgende website gemaakt: https://www.applekopen.be deze website vergelijkt gewoon alle producten van Apple. Super veel geleerd en super veel ervaring opgedaan.

De volgende stap voor mij is om te verhuize naar Chiang Mai in Thailand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gertjan

Beste! Ik ben Gertjan, en ben momenteel woonachtig in België. Mijn plan is om zo snel mogelijk te vertrekken naar Thailand. Ik heb al een paar jaar gereist na mijn studies naar oa Athene, Izola, en Warsaw.

Actief sinds 16 Okt. 2017
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 6801

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

17 Oktober 2017 - 17 Oktober 2017

3de lange reis

Landen bezocht: