Tweede Lange Reis - Reisverslag uit Izola, Slovenië van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu Tweede Lange Reis - Reisverslag uit Izola, Slovenië van Gertjan De Grote - WaarBenJij.nu

Tweede Lange Reis

Door: Gertjan

Blijf op de hoogte en volg Gertjan

16 Oktober 2017 | Slovenië, Izola

1. Mijn 2de lange reis was wanneer ik terug was van Athene. Daarna heb ik een paar maanden gewoond terug in Belgie.. maar nadien ben ik gaan wonen in Izola (Slovenie). Een klein stadje dicht bij Koper.

Meeste mensen weten niet waar Izola ligt, maar Koper kennen ze allemaal. Daarom zeg ik soms dat ik heb gewoond in Koper zodat mensen beter weten waar ik heb gewoond.. Slovenie is echt een klein land. In vergelijking met andere europese landen dat ik heb gewoond.

Waarvan ik ben verschoten is dat de prijzen niet zoveel lager liggen ivm met landen als Belgie en Nederland.

In izola heb ik niet gewerkt maar samen gewoond met een sloveense vriend dat ik heb leren kennen wanneer ik mijn stage deed van mijn studies in Nova Goricia (ook een klein stadje in Slovenie dicht bij de italiaanse grens).

Morgen typ ik verder waarom ik daar ben gaan wonen en andere leuke feiten van dit kleine dorpje!

Tags: izola,

Gertjan

Beste! Ik ben Gertjan, en ben momenteel woonachtig in België. Mijn plan is om zo snel mogelijk te vertrekken naar Thailand. Ik heb al een paar jaar gereist na mijn studies naar oa Athene, Izola, en Warsaw.

Actief sinds 16 Okt. 2017